فروشگاه اینترنتی ایران میز

انواع مبلمان و میز و صندلی های خانگی و اداری

فروشگاه اینترنتی ایران میز

انواع مبلمان و میز و صندلی های خانگی و اداری

قیمت تخت خواب یک نفره

قیمت تخت خواب یک نفره دخترانه و پسرانه یکی از دغدغه های اساسی مشتریان عزیز می باشد.یکی از فاکتور های مهم برای خرید تخت خواب یک نفره مناسب راحتی و مدل تخت هست که حتما باید در هنگام خرید به آنها توجه کنید. ممکن است در هنگام خریدن یک تخت چوبی دخترانه از طرح و مدل آن خوشتان بیاید. اما بخاطر داشته باشید که مهمتر از آنها راحتی شما هست. باید تختی را انتخاب کنید که در آن راحت باشید. پس دنبال تختی باشید که هم مطابق سلیقه شما باشد و هم بتواند راحتی شما را تضمین کند.

ویژگی هایی که باید یک تخت خواب یک نفره دخترانه داشته باشد:

۱-مهم ترین نکته ای که برای خرید یک تخت خواب باید توجه داشته باشید طراحی آن برای حمل و نقل است. چرا که اگر خواستید تخت خود را عوض یا جابجا کنید مشکلی نداشته باشید.

۲-دومین نکته برای خرید تخت خواب ارتفاع تخت خواب هست.

۳-عرض تخت خواب نیز مهم هست عرض یک تخت خواب یک نفره استاندارد ۹۰ تا ۱۲۰ سانتی متر می باشد.

هنگام خرید اگر تخت خواب های چوبی انتخاب کردید توجه کنید به خاطر روغن های جلا و رنگ، بوی بدی ندهد. چون این بو تا مدت ها باقی میماند و حتما روی کیفیت خوابتون اثر منفی میگذارد.

فروشگاه اینترنتی محصولات چوبی ایران میز دارای متنوع ترین محصولات چوبی از جمله تخت خواب های فلزی و چوبی می باشد. شما با مراجعه به سایت ایران میز می توانید تمامی محصولات را با اطلاعات کامل مشاهده بفرمایید. این فروشگاه علاوه بر ارائه عکس محصولات در مورد متریال، ابعاد و رنگ بندی بصورت کامل توضیح داده است. تا مشتریان عزیز با آگاهی کامل خرید خود را انجام دهند. همچنین با ارسال رایگان و حمل طبقات رایگان خرید و جابجایی را برای شما مشتریان گرامی آسان کرده است. فقط کافیست به صورت اینترنتی کالای خواب خود را انتخاب کنید. در صورت داشتن سوال می توانید از چت آنلاین و از بخش مشاوره آن ها نیز کمک بگیرید. برای عزیزانی که توانایی ثبت سفارش بصورت آنلاین را ندارند می توانند با کارشناسان فروش تماس بگیرند و محصول خود را به ثبت برسانند.

در این مقاله می خواهیم به تحلیل قیمت تخت خواب های یکنفره فلزی و چوبی بپردازیم. همچنین چند نمونه از محصولات پرفروش و پر طرفدار فروشگاه ایران میز را برای شما با توضیحات کامل ارائه دهیم.

تخت یک نفره چوبی دخترانه و پسرانه مهار

تخت چوبی

یک تخت بزرگ می‌تواند تمام فضای اتاق را بگیرد و رفت و آمد شما را مشکل کند. پس در زمان خرید و انتخاب تخت، اول به جثه فرد استفاده‌ کننده و بعد به ابعاد اتاق‌خواب توجه کنید. برای این تخت امکان سفارش کشوها, میز آرایش و پاتختی وجود دارد که هزینه هر کدام بصورت جداگانه در زمان سفارش محاسبه خواهد شد.

تخت یک نفره مهار از جنس ملامینه می باشد.

قیدهای این تخت چوبی می باشد.

کفی تخت یک نفره مهار فلزی می باشد.

دارای رنگ بندی متنوع می باشد.

ارسال این محصول به سراسر کشور به صورت رایگان انجام می شود.

همچنین این تخت در مدل دو نفره و دو طبقه نیز قابل سفارش می باشد. این مدل تخت معمولا آماده موجود می باشد. در صورت ناموجود بودن طی ۵ الی ۸ روز آماده می شود. و مراحل کنترل کیفی و حمل و نقل آن نیز انجام می گیرد. همچنین شما میتوانید تنها بخشی از محصول را نیز خریداری کنید. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید. ۲۲۲۵۳۹۲۵-۰۲۱

تخت چوبی دخترانه یک نفره صبا

تخت خواب یک نفره فلزی مدل صبا

تخت خواب فضایی است که به بدن احساس راحتی و امنیت می دهد و باعث می شود که ما در حالت دراز کشیده، گردش خون مناسبی داشته باشیم. و تسکین و آرامش را تجربه کنیم. برای این تخت هم امکان سفارش کشوها, میز آرایش و پاتختی وجود دارد که هزینه هر کدام بصورت جداگانه در زمان سفارش محاسبه خواهد شد.

تخت یک نفره صبا از جنس ملامینه می باشد.

تخت یک نفره صبا همانند تخت مهار دارای کفی فلزی می باشد.

دارای رنگ بندی متنوع می باشد.

زمان تحویل کالا ۵ تا ۷ روز

ارسال این محصول به سراسر کشور به صورت رایگان انجام می شود. همچنین این تخت در مدل دو نفرهنیز قابل سفارش می باشد.

 

تخت دخترانه یک نفره آلیس

تخت چوبی و فلزی

سبک بودن تخت خواب بسیار مهم است. بعضی چوب ها که در ساخت تخت به کار رفته بسیار سنگین هستند. این مسئله باعث میشه حمل و نقل و جابه جایی تخت حتی توی اتاق هم سخت باشد.

سعی کنید بین عناصر هماهنگی ایجاد کنید تا هر کدام از وسایل دکوری به تنهایی در اتاق خواب بدرخشند.

تخت یک نفره آلیس از جنس ملامینه می باشد. برای این تخت امکان سفارش کشوها, میز آرایش و پاتختی وجود دارد که هزینه هر کدام بصورت جداگانه در زمان سفارش محاسبه خواهد شد.

امکان خرید تنها بخشی از محصول (مثلا فقط پاتختی) نیز وجود دارد. معمولا زمان تحویل کالا از ۵ تا ۷ روز نیز می باشد.

ارسال این محصول به سراسر کشور به صورت رایگان انجام می شود

همچنین این تخت در مدل دو نفره و دو طبقه نیز قابل سفارش می باشد.

 

تخت چوبی یک نفره صحرا

تخت یک نفره

آشنایی با انواع تخت خواب این امکان را به شما می دهد که با توجه به امکانات و نیازهایتان، تخت دلخواه و مناسبتان را پیدا کنید.

موقعی که می خواهید تخت خواب مورد نظرتان را انتخاب کنید، حتما به ارتفاع آن دقت کنید، تخت هایی با ارتفاع زیاد اتاق شما را کوچک تر و دکوراسیون داخلی اتاق خواب تان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

برای این تخت امکان سفارش کشوها, میز آرایش و پاتختی وجود دارد که هزینه هر کدام بصورت جداگانه در زمان سفارش محاسبه خواهد شد

تخت یک نفره صحرا از جنس ملامینه می باشد. و دارای کفی فلزی می باشد.

ارسال این محصول به سراسر کشور به صورت رایگان انجام می شود.

همچنین این تخت در مدل دو طبقه و دو نفره نیز قابل سفارش می باشد.

امکان خرید تنها بخشی از محصول (مثلا فقط پاتختی) نیز وجود دارد. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با این زمینه می توانید با کارشناسان فروش ما صحبت کنید

زمان تحویل کالا معمولا ۵ تا ۷ روز کاری زمان بر می باشد.

شما می توانید نمونه بیشتر محصولات را در سایت ایران میز مشاهده کنید. در ادامه مقالات وبلاگ سعی برآن داریم بتوانیم جدولی از قیمت تخت خواب های یک نفره برای شما آماده کنیم تا با قیاس محصولات از لحاظ جنس، رنگ، ابعاد، قیمت، زمان و نحوه تحویل بتوانید انتخاب درست و بهتری را در هنگام خرید انجام دهید. برای اطلاعات بیشتر می توانید سایر مقالات ما در این زمینه را مطالعه بفرمایید.


منبع:

قیمت تخت خواب فلزی یک نفره